Ekskursijos ir turai Tailande

Autorius: Tailandieciai.lt

Keliautojai apie mūsų turus Tailande

koralu sala puketas

Sveiki, norime Jums labai padėkoti už visus jūsų suorganizuotus turus mums, mums labai patiko. Vairuotojai labai punktualus ir draugiški. Taip pat norime padėkoti gidų komandai smiley, kurie plukdė ir vedžiojo po džiungles. James Bondo ture gidės Darling (chier) visai komandai ir kapitonui.  Drambliukuose - visi ten gidai faini.
Visi gidai pradedant Tom iš phuketo turo baigiant drambliukais idealūs, išmanantys ir mylintys savo darbą. Bendraujantys kaip su senais draugais. Mes visus juos mylim ir tikrai rekomenduojami savo draugams. Taip pat manau, kad ir mes sugrįšime į Tailanda, nes dar daug yra ką pamatyti. Darkart Jums nuoširdus Ačiū.

Rita

Ačiū, sekėsi iš tikrųjų puikiai! Pilni įspūdingų įspūdžių. Salos labai patiko, tiesą sakant, net ir nesinorėjo grįžti. Kelionės draugams sakiau, kad daugiau nieko nenoriu veikti likusias dienas tik būti salose :))) Ežero turas taip pat paliko ne ką mažesnį susižavėjimą, ramybė, jaukumas, gal kiek netikėtas buvo tokio tipo žygis, labiau įsivaizdavau, kaip pasivaikščiojimą haha, bet viskas ėjosi puikiai. Nuoširdus ačiū už operatyvumą ir prijungimą mus prie turų! 🙂

Hong sala

Norėjau padėkoti už pagalbą planuojant ir organizuojant viską - viskas sklandžiai ir operatyviai:) Tailandas išties įspūdinga šalis, o dar tik tiek nedaug jos matėme 🙂 Būtinai grįšime:) PS. Labiausiai patiko Hong turas su vakariene pliaže - nerealu ir ypatinga padėka mūsų gidui - nerealiai paslaugus, draugiškas ir šiaip fainas žmogus - ačiū jam dar kartą 🙂

Dėkojame už Khao Sok turą ir pervežimą į Ao Nangą 🙂 Namukas Khao Soke tikrai buvo vienas geriausių. O kelionė į Ao Nang su linksmuoliu agentu 007 išvis neprailgo 🙂

Nardymo kursai - ar verta juos laikytis?

Viskas labai patiko - Khao Sok, turai, Phi phi ypatingai patiko, net stebiuosi savimi, kaip galėjau dėl jų abejoti:) Mangrovės, nardymai, planktonai, šventyklos, Bankokas-nerasiu nė vieno minuso:) Beždžionių show teko sudalyvauti-iš vyro vos neatėmė kuprinės, bet prie akių atėmė iš mergaitės maišelį su maistu:) Tiesa, vienoje lagūnoje į koją grybžtelėjo, kaip paskui žmonės kalbėjo, greičiausiai krabas, iki kraujo:))) Viename bare, nors ir liepė barmenas persėsti, bet per ugnies show žiežirba pradegino šortus ir koją-gydausi iki šiol:)))  per 7 salų turą, pakilo toks vėjas, kad visi buvom šlapi, o kai ką supykino iki vėmimo, baisoka buvo:) Žodžiu, tai smulkmenos, kurios tik priduoda daugiau draivo kelionei:) Visur reklamuojame Jūsų paslaugas, pasiteisino 100 procentų, AČIŪ!

vikingo urvas

WOW! Tie urvai - nerealiai įspūdingi!!! Turbūt tai įdomiausia iš visų gyvenimo ekskursijų! Ačiū!

LAIMA

Khao Sok ežeras Tailande

Khao Sok visomis prasmėmis pilnas egzotikos 🙂 Labai įdomi patirtis, tiek nameliai, tiek pats ežeras, gamta visai kitokia nei ką matėm iki tol, pavyko kažkiek pamatyti gyvūnų, labai patiko gidas. Žygis į urvą irgi paliko labai daug emocijų - nuo “būtumėm žinoję, būtumėm nėje” (dėl dėlių) iki “jėga, kad visgi ėjom” (jau po visko) 🙂 Super turai ir visas organizavimas, viskas puikiai praėjo. Ačiū!

EIMANTĖ

Khao-Luang-National-Park-Nakhon-Si-Thammarat-Thailand-004-960x640

Turas į ežerą nuostabus!!! Ypatingai žygis į džiungles, kurio bijojau, bet labiausiai patiko… Grįžimo vairuotojas puikus!!! Nuvežimo keistokas, gal sirgo, gal šiaip kas, bet saugiai nuvykom! Ačiū Jums!!! Neatsidžiaugiu jūsų organizuojamų reikalų kokybe!!!

DAIVA

Koh Chang

Ačiū Jums už turą. Viskas suorganizuota puikiai ir kokybiškai. Įgula nuostabi, gidas fainuolis, oras užsakytas ir nesigailim anksti kėlę 🥳🙏🏼🥰 Dieną praleidom nuostabiai!

Koh Mak

Ačiū labai, sakiau dar ne kartą dėkosiu! Visi planuoti pervežimai minutės tikslumu! Ekskursijos taip pat. Jūs žinot ką patart, tuo džiaugiuosi ir draugam rekomenduosiu! Tai buvo wow, ačiū, kad buvote kartu!

Norime padėkoti už suorganizuotą turą, viskas pranoko mūsų lūkesčius 😊 Turėjome nuostabų laiką su pasakiškais vaizdais, o Jamesas Bondas išvis buvo vyšnia ant torto 🤣👌

ERNESTA

Phi Phi sala

Tikrai labai nuoširdžiai dėkoju už patarimus ir pagalbą kelionės metu. Puikiai praleidome laiką ir pažinome gražiausias Tailando vietas 😊 Dėkoju už suorganizuotą logistiką ir įsimintinus turus 🙏 Tikiuosi dar sugrįžti 🤗

AURIKA

viesbutis krabi tailandas

Laikas tikrai neprailgo, kitam kartui mėginsim susiplanuoti ilgesnes atostogas. Ačiū už pagalbą ir turus, viskas buvo sudėliota idealiai ❤️ kitą kartą būtinai vėl kreipsimės ☺️

LAURA

saulėlydis Koh Lanta

Ačiū už organizuota pervežimą iš Lantos į Krabio oro uosta. Perduokite linkėjimus nerealiam vairuotojui, kuris buvo linksmas, labai daug papasakojo apie Tailandą ir buvo apsukrus:) nes jei ne jis, mes 3 valandas būtume prastovėję eilėje keltą 🙁 jis paprašė mūsų skrydžio rezervacijos išrašo ir su juo priešakyje važiavo prieš eismą, lenkdamas visa nežmoniško ilgio automobiliu ir mašinų eilę. Ir jam pavyko kelto darbuotojus įtikinti, kad mums skubu 🙂 Per visą atostogų laiką tai buvo pats šauniausias ir be galo dėmesingas vairuotojas 🙂

Šiuo metu jau sėdime lėktuve atgal per Maskva į LT. Tuo pačiu norime jums padėkoti už puikiai sudėliotą mūsų atostogų planą, ekskursijas, rekomendacijas ir visa informacija, kuria mums suteikėte! Be jūsų mūsų atostogos tikrai nebūtų tokios sklandžios ir turiningos. Būtinai jūsų paslaugas rekomenduosiu socialiniuose tinkluose ir gyvai draugams. Didelis dėkui!!!

LAURA SU ŠEIMA

khao sok nacionalinis parkas

Turėjome labai turiningą dieną, pavyko pamatyti nemažai gyvūnų, net King Cobra! Patys vietiniai buvo nustebę ją pamatę 😍 Vėl ir vėl dėkojame jums labai 🙏❤️ Jūsų dėka mūsų kelionė tikrai ypatinga 😍

VAIDA

Hong salos, Krabi

Puiki kelionė, labai gerai praleidome laiką ir pailsėjome. Ačiū 🙂  Labai džiaugiuosi visomis paslaugomis ir turais kuriuos per jus užsakėme. Vairuotojai visada buvo punktualūs ir rūpestingi. Norėčiau padėkoti labai šauniam gidui Mat, kuris mus lydėjo Hong salų ture, super.

Visa jūsų siųsta informacija apie turus buvo aiški, be jokių paklydimų viską radome.  Ačiū už pagalbą, tikrai rekomenduosime kitiems 🙂

SIMONA

<<<
>>>

Norėdami pagerinti jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti. Paspaudę "Sutinku" sutiksite su slapukų įrašymu. Sutinku Privatumo politika

Dėkojame, jūsų užklausa gauta!