Tailandas savarankiškai

Apie mus

Eina ketvirti metai, kai mes išvykome į Pietryčių Aziją ir apsigyvenome Tailande. Šį laiką skyrėme pažinti ir suprasti europiečiams tolimą kultūrą, aplankyti įdomias vietas, išragauti visus patiekalus, pravaikščioti nemindžiotais takais, į kuriuos jokia knyga neveda, užmegzti daug pažinčių, kontaktų.

Ką mes čia veikiame?

Galima sakyti, atskridome į Tailandą laimės ieškot. Pardavėme savo verslą, išnuomojome namus, susikrovėme daiktus ir išvykome į didžiausią savo gyvenimo kelionę.

Šiuo metu Tomas Kupetis sėkmingai dirba nardymo instruktoriumi Ao Nange, Krabi, taip pat užsiima internetinių projektų kūrimu, internetiniu marketingu. Simona Kupetienė Tailande kardinaliai pakeitė savo veiklos sritį, šiuo metu veda meditacijų ir transformacijų pamokas, dirba su norinčiais bei ieškančiais gyvenime pokyčių, taip pat retkarčiais užsiima įmonių konsultacijomis, lydi grupes po Tailandą, planuoja keliones. Taip pat pragyvenę čia 3 metus įkūrėme turizmo įmonę, užsiimame kelionių planavimu ir organizavimu Tailande.
Simona ir Tomas Kupečiai - Tailandas

O šis dienoraštis gimė iš noro dalintis, padėti tiems, kas planuoja kelionę savarankiškai. Tailandas didelė bei įvairi šalis, sudėtinga susiorientuoti ką verta pamatyti, o ko ne, nes kas tinka visiems, nebūtinai tinka Jums. Mes visuomet mielai susitinkam su čia atostogauti atvykusiais tautiečiais pasidalinti savo sukaupta Azijietiška patirtimi su visais, kam to reikia, su visais, kam tai įdomu. Mūsų paslaugos: motorolerių, laivų nuoma, turai, ekskursijos, kelionių lydėjimas, maršrutų planavimas, kelionių konsultacijos, nardymas.

Su mumis galite susisiekti: labas@tailandieciai.lt, tel.: +66629574499, +66967910715 (viber, whats app). Taip pat kviečiame prisijungti prie FB grupės Tailandas iš pirmų lūpų. Keliaujant su mūsų organizuojamais turais, konsultacijos nemokamos.

Mūsų šeimos nuotykius galite sekti mūsų asmeniniame Facebook puslapyje, Instagram’e.

Apie mus rašo:
„Tailande gyvenantys Kupečiai: apie didžiausias klaidas planuojant kelionę ir nuo ko viską pradėti“
„15min studijoje – Tailande gyvenančių lietuvių patarimai keliautojams“
„Tobulybė – suvokimas, kad aš pats esu savo gyvenimo kūrėjas“
Vilnietė persikraustė į Tailandą ir tapo meditacijų mokytoja
„3 metus Tailande gyvenantis Tomas: be planų A ir B, su požiūriu „pažiūrėsim“
Tailande gyvenanti Kupečių šeima: „Naujuosius sutinkame net tris kartus“
Panorėti ir išdrįsti. Į Tailandą pabėgusi Simona ir kitos jos istorijos

Nardymo instruktorius Tomas Kupetis: „Jei nenardei Tailande – nebuvai jame“

Versli mama Simona pardavė verslą ir apsigyveno Tailande

Tailande metus gyvenanti Kupečių šeima: „Išvykome ieškoti laimės tiesiogine to žodžio prasme“

Su dvynukais į Tailandą

Mano paprastas gyvenimas Tailande – ką pametėme ir ką atradome

Didžiausia gyvenimo kelionė su šeima

Sveikatos paslaugos Tailande: „Privačios įstaigos šviesmečiais lenkia įstaigas Lietuvoje“